Jak sprawdzić częstotliwość anteny w routerze TP-Link MR100?

Jaki router do LTE, LTE+, 5G wybrać, najlepsze routery do internetu mobilnego, routery przenośne, a także modemy 4G/LTE. Opinie, pytania, pomoc techniczna.
MultiMediaExpert.pl
Stały bywalec
Posty: 599
Rejestracja: 20 sty 24, 8:32
Kontakt:

Jak sprawdzić częstotliwość anteny w routerze TP-Link MR100?

Post autor: MultiMediaExpert.pl »

Aby sprawdzić częstotliwość anten zewnętrznych w routerze TP-Link MR100, zalecam skonsultowanie instrukcji obsługi urządzenia. Zazwyczaj producenci podają informacje o pasmach częstotliwości obsługiwanych przez dany model routera. Jeśli zauważyłeś, że sygnał jest tylko na jednym wejściu antenowym, może to mieć związek z konfiguracją albo usterką urządzenia. Upewnij się, że anteny są poprawnie podłączone i sprawdź, czy nie ma uszkodzeń kabli ani złącz. W przypadku braku sygnału na jednym z wejść antenowych, warto skontaktować się z pomocą techniczną producenta lub dostawcą usług internetowych, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.

Jeśli używasz sieci BTS Play o pasmach 800 MHz, 1800 MHz i 2100 MHz, warto również upewnić się, czy router TP-Link MR100 obsługuje te pasma i czy został skonfigurowany odpowiednio do pracy z siecią Play. Może być konieczne dostosowanie ustawień routera lub sprawdzenie, czy dostawca zapewnia właściwe wsparcie dla tego konkretnego modelu urządzenia. W razie dalszych problemów z sygnałem na jednym z wejść antenowych, warto przeprowadzić diagnostykę routera i ewentualnie skonsultować się z profesjonalistą w dziedzinie sieci komputerowych, aby znaleźć rozwiązanie problemu.
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post