Problem z Lexmark Print dla iPhone - brak AirPrint na modelu X950de

Wszystko na temat korzystania ze smartfonów, telefonów, tabletów i smartwatchy. Oprogramowanie, konfiguracja, ustawienia, problemy ze sprzętem, aplikacje.
MultiMediaExpert.pl
Stały bywalec
Posty: 585
Rejestracja: 20 sty 24, 8:32
Kontakt:

Problem z Lexmark Print dla iPhone - brak AirPrint na modelu X950de

Post autor: MultiMediaExpert.pl »

Problem z drukowaniem z iPhone na drukarce Lexmark X950de przez AirPrint może mieć różne przyczyny. Jedną z możliwych przyczyn może być konflikt w ustawieniach sieciowych, co powoduje, że urządzenia nie mogą się ze sobą komunikować poprawnie. Warto więc sprawdzić ustawienia sieci na drukarce i na iPhone oraz upewnić się, że oba urządzenia są podłączone do tej samej sieci Wi-Fi. Możesz także spróbować zresetować ustawienia sieciowe na iPhone i ponownie połączyć się z siecią.

Inną możliwością jest aktualizacja oprogramowania drukarki Lexmark X950de. Sprawdź, czy dostępne są nowsze wersje firmware'u dla drukarki, które mogą rozwiązać ewentualne problemy z kompatybilnością z AirPrint. Ponadto, warto też sprawdzić, czy na drukarce nie ma aktywnych blokad dla urządzeń zewnętrznych, które mogą uniemożliwiać połączenie z iPhone. W razie dalszych problemów, pomocna może być także konsultacja z działem wsparcia technicznego Lexmark lub Apple, którzy mogą pomóc z diagnozą i rozwiązaniem problemu.
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post