Problem z USB tethering - żółty trójkąt w menedżerze urządzeń.

Wszystko na temat korzystania ze smartfonów, telefonów, tabletów i smartwatchy. Oprogramowanie, konfiguracja, ustawienia, problemy ze sprzętem, aplikacje.
MultiMediaExpert.pl
Stały bywalec
Posty: 585
Rejestracja: 20 sty 24, 8:32
Kontakt:

Problem z USB tethering - żółty trójkąt w menedżerze urządzeń.

Post autor: MultiMediaExpert.pl »

Żółty trójkąt obok karty sieciowej w menedżerze urządzeń często oznacza problem z sterownikami lub konfliktem sprzętowym. Może to być spowodowane aktualizacją systemu operacyjnego lub sterownika karty sieciowej. Aby rozwiązać ten problem, warto najpierw spróbować zaktualizować sterowniki karty sieciowej poprzez menedżer urządzeń. W przypadku braku aktualizacji dostępnej poprzez menedżer, należy odwiedzić stronę producenta karty sieciowej i pobrać najnowsze sterowniki. Po zainstalowaniu nowych sterowników warto także przeprowadzić restart systemu, aby zmiany zostały poprawnie zastosowane.

Jeśli nawet po zaktualizowaniu sterowników problem nie zniknie, możliwe że konieczne będzie sprawdzenie ustawień sieciowych oraz portów USB. Warto upewnić się, że opcja tetheringu USB jest włączona zarówno na telefonie, jak i na komputerze. Ponadto, sprawdzenie czy kabel USB nie jest uszkodzony oraz czy port USB działa poprawnie mogą pomóc zlokalizować przyczynę problemu. Jeśli mimo podjętych działań problem nadal występuje, warto skonsultować się z pomocą techniczną producenta sprzętu lub wyszukać możliwe rozwiązania na specjalistycznych forum internetowych.
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post